Underbara Kommentarer

Oj jag vet inte vad jag ska säga haha skriva nästan så många fina kommentarer visst brukar jag få kommentarer Men!!
Inte sånna här jag är jätte rörd och enortm tacksam tack alla ni som hittat hit och tack alla ni som tipsat folk kors å tvärs jag älskar er ni  har verkligen gjort min vekca mitt år hahaha tack!
Och nu har jag skickat mail till alla som inte hadde en blogg att  skriva till jag bara måste få tacka alla!

Jag vill verkligen nå ut till människor och när jag fick chansen med sofies mode tackade jag sjelvklart ja, men jag trodde jag skulle få hemskt många hataiska dömmande oförstående kommentarer det räknade jag med men inte ett enda,,,utan bara fina rörande kärleks fulla !

Hur kan ni andra som läser inte förstå vad ni går miste om det finns inget annat som kan få er att känna er hela rena fylld av kärlek ingen har skrivit till mej med avund eller varit skepriska rättat till mej INGEN utan bara kärlek och lyckönskingar bara hälsat mej välkommen tagit emot mej med öppna armar och sagt välkommen och varit glada för min skull!!


Jag var blind men nu nu ser jag och jag önskar alla andra kundet det me d det finns fölåtelse jag ör ett levande bevis på att du kan ha levt hårt totalt av värden och endå älskar gud dej och han vill fölåta dej...han vill du ska må bra att du ska vara fylld av kärlek  att inget ska tynga dej att du ska sväva framm och att du adlrig mer ska låta det tunga komma över dig igen....

så vad väntar du på?
.....ta jesus hand...
............han leder dej rätt...
..jag lovar....jag vet ....
han skulle adlrig ljuga för dig....
..adlrig lura dej......
..adlrig göra dej illa..
.adlrig svika dej......
..han älskar dej.... på rikigt sådär som bara han kan..

..och han vill hjälpa dej att få det underbarare än du någonsin kunnat föreställa dej
visst kommer det bli svårt och jobbigt i bland men litar du bara på honnom så kommer du ta dej igenom det..
..för han sviker adlrig ......och han kommer hjälpa dej över varje hinder  och adlrig sätta upp högre hus än du kan klättra över...för han älskar dej!

Se en snabb ÄRLIG blick över ditt liv!
svara ärligt!



KÄNNER DU ATT NÅGOT SAKNAS I DITT LIV?



Sök gud han söker dej!










Kommentarer
Postat av: Andreas

Hejsan Jenny! Din blogg är UNDERBAR! Och artikeln i Aftonbladet är fantastisk. Så härligt att läsa om vad som hänt i ditt liv. Gud är GOD!

2009-08-31 @ 21:39:59
Postat av: Josephine

Hallå Jenny! Sicken kanonartikel! Supersuperkul! Jätteroligt att läsa om ditt liv och hur du lärt känna Gud. Och grymmarns snygg är du också! :)

Bless / Josephine

2009-09-01 @ 07:26:21
URL: http://www.flatebo.se
Postat av: Eva

de kommer säkert gå bra att prata inför folk. Med lite träning o så, så går nog nervositeten över. :)

Kul att du fått så många värmande kommentarer :)

2009-09-01 @ 07:26:34
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Anji

Ja, Jesus sviker aldrig han håller oss stadigt i sin hand.



Härligt och läsa :D



Kram

2009-09-01 @ 14:08:52
URL: http://hanlever.bloggagratis.se/
Postat av: Jennie

Det de har haft svårast är frikyrkan, som i mitt fall va Pingst. De ansåg att svenskakyrkan är väl ok, men Pingst. Nej tack!

2009-09-01 @ 15:03:59
URL: http://kristen.blogg.se/
Postat av: Rickard

Hejsan! Rickard Larsson heter jag och arbetar som ungdomsledare i Mullsjö Pingstförsamling.

Fantastiskt bra artikel. Blev riktigt gripen av hur verklig Guds kraft är! Underbart att du valt att följa Jesus i ditt liv. Du har gjort det bästa valet, bara för mig att säga Grattis! Ha det bra och fortsätt vara frimodig med din tro. Svenska folket skriker efter en verklig mening med deras liv. Återigen, tack! Mvh Rickard

2009-09-01 @ 15:17:24
Postat av: Anonym

kul o läsa:)



aa va e de med det?

2009-09-01 @ 15:30:29
URL: http://katrinc.blogg.se/
Postat av: Mli

Sv; haha, okej :) Duktig du är som pluggar :O.. Hur går det då? :)

Kom precis hem från skolan.

2009-09-01 @ 16:06:37
URL: http://emeliediesel.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: du skrev en kommentar, som jag trodde var negativt menad så jag frågade :p

2009-09-01 @ 16:10:09
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: Olivia♥

sv ; skolan är det för mig. sjd?

2009-09-01 @ 16:33:17
URL: http://olliiz.blogg.se/
Postat av: Tomas

Jag måste säga att helt grymt att få vittna som du har gjort keep on my friend. har du vägarna förbi uppsala så hör av dig kom på fika vet ja.



Gud omsluter dig och håller dig i sin hand

kramar Tomas

2009-09-01 @ 16:43:23
URL: http://bamsetomas.blogg.se/
Postat av: Erica @ toliveforchrist

Svar: Vad roligt, men förstår att det känns skrämmande. Men du klarar det säkert. :)



Du skriver så bra, hoppas många hittar hit nu då du varit med i Aftonbladet. :D

Jag tänkte förresten ha dig som bloggtips i bloggen i början på nästa vecka. Så om det är något speciellt som du vill att jag tar med där så kan du säga det.. :)



Blessings! :)

2009-09-01 @ 18:15:32
URL: http://toliveforchrist.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Hej Jenny! Så fantastiskt att få läsa om dig i en "vanlig nättidning"!! Gud kommer att välsigna din frimodighet!! Jag blev djupt berörd av att läsa om dig och din väg till Gud. Du ville ha tips på bra sånger, här är några som du kan hitta på Youtube: Marshall Hall sjunger "Jesus loves me", David Phelbs "No more night". Kram/Gunilla

2009-09-03 @ 21:09:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0