Bortskämd

Ja det e jag minst sagt hehe!
I helgen var jag och min kille i luleå vi strosade runt lite på stan han kollade efter klockor som nu har blivit något av ett sammlar grej då tyligen för honnom tydligen humm det e vell sådär halv possetivt tycker han e lite shopping galen nu då han riktar in sej på just klockor hehehehe!


Jag ser no det nu eftersom jag sjelv var så men nu har det äntligen avtagit faktiskt det känns super skönt haha att känna att när jag blir ledsen så ber jag inte shoppar som jag gjrode förr det var som min hobby på nått sätt tror jag , ok inte nu i 5000klassen jag e inte så rik hehe !

Visst jag kollar på saker vaje dag men har jag bestämt att ne en kofta enbart då blir det ensbart de.
å vet ni vad de e något jag ALDRIG fixat i hela mitt liv adlrig någonsin å de känns som att nån börda jag inte ens visste jag hadde e borta, nu har man juh inte ågren då man kommer hem me massa påsar å ingen kofta nej nej!
man känner sej tillfredsstäld fastän man kommer hem utan eftersom det var det jag skulle ha, å finns det inte ja då köper man inte  hahaha!!

Sen så  inte lika  svårt at inte köpa saker åt andra(nu ska jag inte låta som snålast i värden här) min kille tex älskar jag att köpa saker åt men det känns som att det blir mer saker nu som han behöver och verkligen vill ha som han bheöver å nån onödig  grej slinger juh ner i balnd men men ehehe!
Fast nu köper jag juh inte massa skit saker utan saker han verkligen vill ha för det mest=)!






Gud e så himla underbar så underbar jag skulle andrig klara mej en sec utan honom i mitt liv igen adlrig !







Men det jag skulle säga var att jag var ute efter en tunika och ett speciellt armband för rosa bandet !
Så strosa vi in i butiken min kille kollade på nått armband jag hittade mitt rosa bandet armband och han kollade vidare!
Så säger min kille att vet du vad du kan få de där armbandet av mej jag vet juh att du vill jätte gärna ha det!
-Men neehj ja kan köpa det sjelv du bheöver inte.
-Jo men jag vill ge dej de
-Taaaaaaaaaaacccckkk säger jag

Sen så går vi vidare i butiken å han frågar men gillar du de här !
Ett rosa hjärta!
-Jå det var jätte fint
-Ja men du kan få de
-Va men nehj de e bra nu altså jag bheöver inte
-Jo de gör inget du får de
-men men asså åhh de e för mycke nu taaacccck

Sen så såg han några fin örhänen med kors på i silver super söta så jag kollade mm jo dom e grymt fina så säger han
-Men du får dom
-Va men nej it behöver du ge mej dom nej säger jag
-Jå men du får dom !
-Va men nej sluta nu altså de räcker jag bheöver verkligen inte få nått mer nu de är nog nu taack
-Jo men du får dom ,dom var så himla fina
-Taaaaaaaaaaaaaaaaaacck det var dom verkligen men nu räcker de jag kan it ta emot nå mer taaaccckk älskling dom rä så himla fina men jag kan verkligen inte ta emot mer nu haha!


Så där står jag över öst med fina saker och bara ler som en jag vet inte vad så när vi såtr i kassan så köper han några lotter som har med rosa bandet att göra så det skänks nån 10 per lott ellr hur de nu var som armbandet tror jag!!

Jag var helt i chock söt älskling brukar juh ge mej saker men det kändes som att jag var en liten princessa som fick hela guldfynd hehe =)!



Å jag hittade föresten 1 (observera 1) tunnika hehehe!!



(foto av:jag)

Tack älskling för alla fina presenter du gav mej
du får mej att känna mej som en lite princessa !










Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: hehe okej :p

2009-09-01 @ 20:37:22
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja man kan jue inte missa att fynda på en rea heller... ;)

2009-09-01 @ 20:49:54
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Gud vad fin armband... glömde att säga det... :D

2009-09-01 @ 20:51:11
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Lena i Spanien

haha. nej, inte svart för mig!

åh. vilka fina presenter! förstår att du är glad



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Kristianstad

2009-09-01 @ 21:18:17
URL: http://lenaispanien.blogg.se/
Postat av: Lena i Spanien

haha. nej, inte svart för mig!

åh. vilka fina presenter! förstår att du är glad



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

2009-09-01 @ 21:18:31
URL: http://lenaispanien.blogg.se/
Postat av: Ida Tallhed

hej, skulle du kunna göra mig en tjänst? jag har ett ip nummer jag kollat upp i den mån de går. Jag evt att denna person använder bredbandsbolaget och bor i piteå. Jag får ofta elaka anonyma kommentarer från denne, kan du kolla om du hittar någon som kommenterat till dig i samma IP? så jag kanske får reda på vem de är. Bara så du vet så ska alla siffror vara likadana, förutom eventuellt dom två sista siffrorna (alltså dom två siffrorna bakom sista punkten) som siffrorna kan ändras ibland. Vore tacksam för de.

ip: 85.230.180.51

2009-09-01 @ 21:49:05
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: tack!

ridning är så underbart!

2009-09-01 @ 22:00:23
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

va fina!!

2009-09-01 @ 22:43:21
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Mli

Sv; Så bra då :D

2009-09-02 @ 13:23:45
URL: http://emeliediesel.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv ; okej. :)

2009-09-02 @ 15:31:41
URL: http://olliiz.blogg.se/
Postat av: Kalevi

Hej Jenny ! Läste artikeln i aftonbladet. en vän skickade den till mig. Helt underbart, (fuktiga ögon) det du har fått uppleva med Jesus, så här långt..hoppas på en ännu bättre fortsättning...gvd Kalevi.

2009-09-04 @ 15:26:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0