Svaren Frågestund!



TUSEN TACK ALLA SOM DELTOG I MIN FRÅGESTUND!
som tack så bjuder jag på en ja en jag bild serilsös som få men ähh man kan it va het då man kör skoter med en hjälm från 1896 hehehehehe !!

Här kommer alla frågor och svar!!!



1.I Z Z A H -


    Då nåste jag juh ställa en fråga juh hmm .. klurigt detta men ...

    Vad e det absolut bästa som hänt dej efter du blivit kristen ? (nämn bara en sak)


SVAR:Det absolut bästa är att jag vet att jag aldrig mer kommer må så fruktansvärt
dåligt som jag gjort.-att få må bra utan rädsla att falla tilbaka-




2. jenny -

    hur länge har du bloggat?:)

SVAR:började blogga aktivt på denna blogg den 1a Juli annars har jag haft en annan i ca 3år!




3. Hanna -

    Hey! VArför började du att blogga?


SVAR: Gillar att få sätta min tankar i skrift att få berätta för människor om mitt liv jag lever idag
            +att det är roligt att lära känna nya intressanta människor!



4. sara-

    när började du blogga?
    varför?
    favvoglass?
    skostorlek?
    favoritårstid?




SVAR: 1Juli denna blogg ca3år sedan den gammla!
              Ville skriva av mej och nu vill jag berätta om vad jag varit med om och hur det påverkar mitt liv!
             sorbe älskar sorbe             
              38 =(
              Sommaren





5. alexandra

    När hade du dreads?



6. [lisa bjernhagen]


    snygg du var i dreads :) hade länge?




SVAR:  Tacck =) =)2009 mars-maj saknar dom fruktansvärt hehe




7. nanny-

    har du något favoritplagg ?


SVAR:Mina rosa mjukis brallor med falmingos  haha ja bor i dom på nätterna skönaste plagget hehe!
             Annars är det en svart vippig klänning med sjärnor och ett svart väst älskar den.


8. Linnéa-

    Vilken är din favoritbakelse på något Café ? :)


SVAR: BLÅBÄRSBAKELSE ååhhhh  mums mums alltid haft den som favorit hehe




9. Egoinas mamma-

    Jag har inte lest innan i din blogg så kanske jag frågar om något jag borde veta? :)
    Vad drömde du om att bli när du blev stor?
    Vad tror du du gör om 10 år?
    Hur många barn önskar du dig?
    Vilken sorts musik gillar du?


SVAR: hhahhehe =)
Designer först var det kläder nu e de smycken haha.
jag tror jag bor vid vattnet i skogen i en stuga och gör smycken.
5faktiskt men kan nöjja mej med en hehe.
så blandat allt från opera till trance.




10 t-

    Hur gammal är du?
    Vad är ditt favoritgodis?
    Vad använder du för tandkräm?
    Hur blev du troende?
    Varför blev du det?
    Var du helt icke troende innan?


SVAR:  24år
               sura godis älskar lösvikt (för mycke)

                det är en ganska lång historia men du kan läsa om det här!

                  För att jag komm till insikt att gud är enomrt verklig och att han kan
                  förändra människors liv för det var det jag fick se efter det så bestämde jag mej att detta
                  var något jag oxå ville skulle hända mej!

                 Nej jag har alltid trott på att gud finns men inte tänk mer på det
                 inte heller gjort något för att ta reda på mer!




 11. t-

    kom på en till :P

    Jag förstår mig inte riktigt på kristna, om gud nu finns, varför hjälper han inte människan? Krig om religioner och sånnt, varför visar han inte sig och säger "jag är gud och så här gick det till" (och förklarar hur jorden skapades och om jesus var hans son osv. Då slipper vi ju krig mellan religioner. Då ser vi ju att det är sant. Varför får han inte slut på svält i fattiga länder? Varför svarar gud inte på böner och hjälper den/dom personerna?

    Vi ska vara troende och trogna gud men vad har han någonsin gjort för oss? Ingenting?

    Och nu till frågan, Hur tycker och tänker du i det här?


SVAR:  gud finns men finns gud finns satan oxå!
              Gud skulle aldrig göra något för att skada oss han älskar oss.
               varför skulle han annars sända sin son för att dö för oss?!
                   varför skulle han göra oss
                              om han ville plåga oss och döda oss!

              Varför det är krig och lidande på jorden är vårat eget fel det är juh vi som krigar dödar
              varandra strider mot guds bud!



Det har gjort massor jag har fått såååå mycke sedan jag gav mej till gud mitt liv har
verkligen förändrats till det bättre det mesta har gott som på räls vilkt det inte allas gjorde göre!

Och han hjälper människor hela tiden även än idag så botar jesus människor från blind het,smärtor mm!

Har du någonsin hört utrycket att det starkaste är en bön!
det ligger mycket idet men jag förstår att du undrar!



12. ida henriksson -

    om du fick välja vem som helst i hela världen, vem skulle du vilja gifta dig med ? :)


SVAR:
hahaha hummmmm...... äähh ja måste säga johannes min kille han e lite knäpp
            men ja skulle faktiskt inte byta han mot nån annan kille på jorden hehe!




13. Elin -

    Hur kommer det sig att du är troende? och varför är du det?

    Jag är själv inte troende. Men jag respekterar allas åsikter.


SVAR:Tanken om gud har alltid funnits men jag har inte gjort mer än att tänka på de.
             Träffade min kille han blev frälst jag fick verkligen upp ögonen då jag såg
             hur förändrad han blivit och hur hans liv förändrades snabb versonen men du kan läsa mera här!



14. Pàaúow -
om du fick välja en person du skulle vilja vara,vem skulle det vara då? och varför?;)
SVAR:
Jag måste vara tråkig och säga JAG mitt liv är inte perfekt jag är verkligen INTE perfekt.
 men jag älskar det endå.
 Jag har gjort en stor förändring bestigit ett enomrt berg mycke kvar men jag skulle verkligen inte vilja byta mitt liv med någon jag börjar bli någon jag verkligen trivs med att vara ....vissa dagar hehehe!; )




Det var roligt att se vilka frågor och funderingar ni har!
 Min blogg är så himla ny så jag kommer återkomma med en till frågestund senare!=)


Började andvända denna blogg på riktigt 1Juli och i går hadde jag VERKLIGEN BESÖKS REKORD det värmer att se att så många tittat in på min blogg!
223 stycken hittade hit hehe!














Kommentarer
Postat av: I Z Z A H

shit vad rörigt hejjn vart Jenny :S Du måste lära dej åh skriva så det inte ser så rörigt ut jämt. haha ... :D vill ju läsa din blogg men det e verkligen jobbigt ibland hahahahhahahhahaha ...

2009-07-03 @ 11:13:48
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: Hanna

Jaah, du.. :P Och att försöka få någon att förstå är völdigt svårt. man måste liksom uppleva eller liksom känna det själv för att kunna förstå :)

2009-07-03 @ 11:27:53
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Angelica

SVAR: din röst är räknad :)



jag läste lite av svaren på frågestunden också, bra svar :)

2009-07-03 @ 11:37:27
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: LouiseEriksson

okej okej.. (:

2009-07-03 @ 12:43:07
URL: http://stulenungdom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0