♥ Papparatzi G♥t Me that night! ♥

Idag e man sjuk  samma som i går mår crääppyy!
så jag har itne årkat blogga kommer svara på kommentarer och så senare!
Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder från jag Och Js lilla kvells tur för någon dag sen kommer lägga upp resten sen jag tog några fina bilder i mörkret hehehe hehe!

Det har verkligen börjat bli mökrt här om  nätterna snyft nu vet man att sommarn e slut hehe!!
Här har ni Johannes Paparatzziii Pics han brände av hahaha söt pojken borde börja jobba som de han e så himla kamera skygg men han gillar uppenbarligen att ta på andra hehehe!!

Det var en grytm mysig kvell där ute på bryggan hehehe!


Vi gjick ner vid vattnet och satt oss på bastu flotten eller va det nu e sötast agerade mister papparatzi på jag och bebis hehehe!
Och jag antar att jag viftade bort en mygga hehe eller så kanske jag hadde nån diskution ja viftar alltid med händerna och armarna då jag snackar hehehehe!


Hahaha dont piss me of hehehe ;)

Jag fattade ingeting karn säger något jag känner ja har något ovanför skallen och kollar upp så tog han ett kort  med årets blixt jag blev hetl yr såg strjärnor efter åt hehehe!

Så yrande jag jag framm i mörkret hehehe!

I ♥ DC =)










Kommentarer
Postat av: Jollan

Sv:

Å va härligt:-)

Jag har vuxit upp i en kristen familj och alltid gått i kyrkan men för dyra år sedan ungefär började jag läsa bibeln och söka Gud på eget initiativ och på den vägen är det.. Jag döpte mig förra året:-)



All lycka till dig!



Kram.

2009-08-01 @ 12:02:28
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: JN

I helgen har vi varit på en Ö och fiskat och badat. Jätte mysigt....

2009-08-03 @ 16:20:30
URL: http://kristen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0