Min helg i bilder!

I fredas var det sista dagen på jobbet *brööööööööööööööööl* så nu e de en v ledigt sen skola igen men ääh känns underbart att få slappa å köra bil konstant i en v nu LÖÖVLY men dock så kommer jag saknar pojkarna lite endå haha mm LITE..... hehehe!!
Så i fredas blev det tårtkalas bjöd på en princess tårta gillar INTE marsipan men innheållet så why not det var då mycke upskattat lyx fredas fika juh!


har börjat lära mej söts kamera nu men jag sörjer min liga mycke än å ja den e än borta 2mån nu!

Sen så drog jag och söt på en tripp till fårön hittade värdens vackraste fika ställen men jag glömde kameran men ska dit senare och fota hehe!!

Lördas drog vi iväg på bärjakt nr 1 for iväg på ett hemligt ställe och hittade masssoor med bär har fulla ena kylfacket nu med blåbär fast jag stäldes inför ett grytm svårt val på bilfärden!
Att köra puman eller at fota den grytm fina naturen jag vela men tillslut blev det fota *det sved i den nya kökortsägarens hjärta* men men amazing bilder blev det!

Vi såg ut som riktiga bärplockare hehe med hinkar och lyriska ögon så fort ett bär var i sikte hehehe!!
Här kommer några av mina 155bilder fån i lördas=) hehehe!

Eftersom detta inte är en fotoblogg får ni ytterst få bilder men vill ni att jag ska börja ge er mera av det goda säg till jag har ett muntert bild förråd som fylls på varje dag hehe!!


Snygging i sina blåbärd plocka/målar/byggar brallor och bär plockarn som vi sen dumpade resna bär sög så det blev enbart för hand sen!

När vi var på g hemm såg söt nått som rörde sej i buskarna ORM tänkte vi men nej en skit söt groda med ränder på bakbenet skkkiiiiiiiiiiiiiiit sööööt ville ta hem den men ack den hoppade svan hopp från min hand rakt ner i riset igen hehe!


Söt gasade på men jag lyckades endå knäppa denna skit snygga bild älskar norrland!

På tal om norrland vi svängde in efter en micro väg med super tät skog mitt i allt ser jag en stol ligga vid sidan av vägen det var verkligen super vacker där inne i den täta skogen solen tog sej knappt in hehe!

På g hem så såg jag värdens vackraste ljus på himlen jag gall skrek i bilen stanna stanna men icket så jag fotade x antal bilde i farten detta belv super fint kolla så enomrt vackert så solen går ned och molnen och allt lyses upp så himla vacker ni skulel ha varit där det var magiskt!

Nu är har jag massor mer bilder från i kvell (sönda) men batteriet dog (ljust efter jag tagit vad jag tror e mitt livs finaste bilder) så nu e det på laddning kommer lägga upp dom i morgon istället klockan e juh trots allt 23.47 hahaha!!


Tack gode gud för en så underbar vacker dag och oförglömliga minnen!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vackra bilder du tagit! vet du jag är likadan, skriker stanna stanna...för att ta bilder. Jag ösnakr dig en fin vecka, en välsignad sådan. Jesus älskar dig.

Kram Maria

2009-08-17 @ 09:47:04
URL: http://www.jesuslever.eu/gospel/
Postat av: Hanna

Haha , i<3 ramlösa. Söt groda :)

2009-08-17 @ 12:07:30
URL: http://hhaannapettersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0