Blåbärsjakt del 2

Har inte bloggat på länge nej jag har helt enkelt fastnat med ena handen på kameran och fötterna i bilden haha för det enda jag gjort sen jag fick semester e fota å köra bil hehe!
Idag ska jag lägga upp ett gäng bild inlägg komer bli många
hehe!!

Jag och sötast var i helgen och plockade blåbär gillade itne plocka biten men allat annat hehehe!
Vi var super hungriga och tänka käka men då började det spö regna då kom vi på att vi såg ett något pimpat älg torn längst vägen så vi kutade dit och satt där sen under tak ocg grillade hamburgare mm mm mm det var dom goaste jag ättit på evigheter hehe!
Offfkårs hadde jag mina neon rosa plast talrikar och myggar med mej hehe det är ett måste då man vistas i skogen att dom sen matchar nagellack var ett stort pluss hehe!
Hadde även med mej gula plastbestick jag gillar plast sten hårt det e skit snyggt hehe!



Så var det skörde då ja vi fick enomrt mycke blåbär nu ska vi håla hårt i vårat hemaga lilla ställe hehehe blev fulla hinken då vi var färdiga =)!
Fast det var hemstk att bli så himla blå hahaha men ack vad det var värt de!
Fick fulla ena frysfacket sen gav vi bort massor till johannes mor och far!
Har även vin bär i ett annat fack hihihih jag älskar bär och att baka så vänta bara hehe!

Vi hittade massa skyltar på vår roadtrip vi råkade kröa mit ti skogen på nån skumm väg där det var förbjudet dokc så han jag itne knäppa den skylten då vi lixzom for förbiden bakifrån hahahaha !
När man ser en älg skylt I ett bostads område då känner man att detta är norrland på riktigt hehehe jag har adlrig sett det förr såhär nära hus hahahaha!

Sen drog de juh på väg hemmåt när vi brummad epå vägen elelr jag körde så skrek johannes för en gåns skul till kolla VAAAAAAAAAAAA värsta solnedgången så jag svängde av vägen och snavade plumsade skuttade i risk å skog å myr å sand bara för att få en fin bild belv massor så jag hevar bar aupp 3 hehe vet itne om det belv dombästa men jag ahdde 70å välja på så jag årka it hehehe!

BLOGGEN SABBAR BILDERNA kopiöst men men thats life ska he upp dom på pixbox senare!!
Nu ska jag iväg och tanka puman sen kanske jag lägger upp lite mer bilder=)!









Kommentarer
Postat av: louise

hahh,knappast. det var min vän som konfimerade sig (:

2009-08-19 @ 14:28:27
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå :) Bli medlem här för chans på t.ex. gratis biobiljetter eller presentkort på t.ex. HM, Stadium, Cervera och Ur&Penn. Det finns mer än 80 olika butiker att välja på, t.o.m mataffärer!

Det kostar inget att bli medlem och det är lätt att samla ihop poäng genom att t.ex. besöka olika hemsidor!



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50509

2009-08-19 @ 14:47:38
Postat av: Mli

Sv; Tack :D

Idag var jag på kalas (hahahahhaha barnkalas :D det måste vara det roligaste som finns!) och var hos tandläkaren... Sj?

2009-08-19 @ 16:26:19
URL: http://emeliediesel.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hejsan! Kan tänka mig det jag med ett nytt körkort i handen... Tar du dig en tur till solstaden oxå kanske... ;) Har varit å tränat idag jag bland nästan bara killar... Vart är brudarna lixom... Men inte dåligt att det är fart på dig i alla fall å att kroppen hänger med... :D



Härliga bilder du har tagit!!

2009-08-19 @ 17:06:48
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: flow

fin blogg ! =)

2009-08-19 @ 18:47:11
URL: http://flws.blogg.se/
Postat av: Sandra is the real shit! ;)

sv: Ah va roligt du ser ut att ha haft det :D

2009-08-20 @ 10:01:30
URL: http://sandrhaa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0