Nick Vujicic- My inspiration =)


-----> Nick Vujici <-----

Jag fann denna man för några månader kanske år sedan på youtube,minns inte hur men han har inte lämmnat mitt hjärta än,jag finner inga ord för att beskriva vilken människa han är och vad han betyder för mig.Han är ett levande bevis på hur Gud verkar i och genom människor,han är ett fantastiskt verktyg i en fantastisk plan=).
Jag hoppas vi får  fortsätta i många år att lyssna och läsa om när denna man  sprider hopp och glädje till människor. För det är precis det han gör eller han och han det är vad Gud gör genom honom =).

Så nästa gång det känns som att du bara vill ge upp kasta ut disken bränna upp tvättberget (ala mounth everst),då det känns som att allt som kan gå fel bara går fel och du gärna hade sovit som törnrosa i 100år bara för att slippa ta i tur med livet just nu vad än det kan vara...tänk igen och tänk om=).. Vad glad för det du har ..allt kommer bli underbart ..stå ut ett litet tag till=)...du vet att det kommer bli bra!

Hans bok finns att köpa på nätet =) för ca 140-250 kr beroende på språket=) (en är på g hem till lill jag nu) Thii.


´´I´ve never met a bitter person who was Thankful
Or a Thankful person who was bitter´´





´´I challanged God,I sad -God i know that im a sinner I know i probely dont have peace ,befor youre in my heart,but i will not let you in my heart befor you answer me ..WHY!´´




´´Hope is in the name of God´´




´´Born without arms or legs, Nick Vujicic overcame his disability to live not just independently but a rich, fulfilling life, becoming a model for anyone seeking true happiness in Jesus Christ. His central message is that the most important goal for anyone is to find their life's purpose despite whatever difficulties or seemingly impossible odds stand in their way.´´










Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0