Tillbaka till bloggvärlden


Har varit borta från allt bloggande så länge nu men eftersom jag flyttat har jag inte lyckats styra internet föränns nu!
Tack alla sötnosar som inte lämmnat mej och nu ska jag ta tagi min söt blogg igen  WWIII hehe!!

I dag hadde man kort dag 2lektioner sen slänge jag i mej lunchen å wroomma iväg til bibblan fråga frågor om man får hänga ut hur man gör mm inte tå mej då men men nån annan hehehe sen betla jag min försening på min bok jag typ nästan äger haft den så länge hehe !
Fixade adress ändring med och nu har man nyss kastat in en tvätt och väntar på att daniel ska komma och hjälpa mej med min tavla jag uppenbarligen sabbat en aning i går å ja då jag nu började på den för 1år sedan haha bheöver juh expert help så man får juh utnyttja att man har lite kontakter hehehe=)!




För örvrigt så har jag träffat dom mest underbara människorna genom skola söta glada spralliga scharm troll som jag bara älskar att umgås med vi ahr alltid så himla kul å adlrig hadde vi träffats om det inte var för skolan haha!
Så kul att så olika människor kan klicka så bra =) har gjort galna upptåg tilsammans dom senste helgerna gissa om att man e helt slut i kroppen 2 födelsedagar idag e oxå en iofsej men idag e de slapp freda pallar inte en till crazy helg från freda till sönda hehe!

Nej bio styra tavla i morrn yhaaa då e de ´familjen´´ jag sak härja med inte kan jag hålla mej borta en hel helg från dom det blir no bowling hehe!!

Ne nu ska jag styra mej lite och bara slappa tills min bild lärare kommer och undervisar mej haha humm kanske rättare sagt räddar min tavla från en säker undergång att dra ett fett sträck över den i går var en smart plan tyckte jag men men jag hejda mej hehehe!!

Jag kommer svara på kommentarer snart !!

 









Kommentarer
Postat av: Mandy

Hey tjejen! Jag tävlar ut en street Bibel på min blogg. Kom och var med ;) Kul att du är tillbaka nu hehe kramar

2009-10-10 @ 15:01:09
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha välkommen tbx ti bloggen;)

JAG SITTER O ÄTER GODIS :D

vad gör dudå?

2009-10-10 @ 17:45:05
URL: http://katrinc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tja.. Min blogg har legat lite långt nuförtiden, men jag har skrivit om allt man tänka sig om och gå igenom.. Våldtagen, misshandel och allt som jag inlett och jag tycker att du ska ta en titt på mina kategorier, SAMHÄLL. Där kommer texter jag skrivit och intervjuer som jag har gjort.. Jag har hjälp andra människor att förstå att dom inte är ensamma, hjälp nu mig och pepamig så jag kan skriva om såna här grejer som händer i vår vardag. Vore trevligt..



Kärlek!



http://melleeh.blogg.se

2009-10-11 @ 17:18:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0