Pics Firma festen


Bästa cheferna i världen helt underbara!
Inte alla som får plugga teori och övningsköra på arbetstid hehe!

Kvällen var ganska lugn dom hadde alla börjat bytt ut ölen mot rom å cola och några andra mindre ja dom såg it goa ut jo den rosa drinken de såg lite söt ut den var juh rosa hehe dock tror jag det belv nått fel med den var nog itne meningen att 4snubbar skulle få en rosa drink hehe!

Men alla var skötsamma och snälla buffen var jätte god lax kött sallad mm gillade potatis salladen eller grantäng kanske det var jaja hehehe!


Vi hadde även med oss några tappra kämpar från öjebyn telefon försäljarna hehe vi var det enda kvinnliga vid bordet eller kanske inte men enda kvinnorna i allfall hehehhehehe!
Korten blev som dom blev men var juh inte min rosa så klart dom inte vart super hoot hehehe!


Sen intog unge herr samuel årets nallebjörns pose hehe
och öjebyn gjorde nån femenin pose hehe hehehe kul hadde vi då hehe!
yheas i am a papparatzziii moahaha!

Sen vände jag mej mot andra sidan bordet men jag fotade karn mittemot före!
 han jag få tag på en jag faktiskt glömt vad han hette men han jobbar i krokarna där jag är SOORRYY ja e dement han hadde iallfall vågat pröva en av dom rosa drinkarna som kom in!


Sen blev samir smyg fotad MOAHAHAH!



Sen var det dags för hem färd alla började bli  lite fulla  å stället började fyllas  så jag avslutade allt med en vacker grupp bild på hela gänget ehehehe!
Eftersom jag inte dricker gillar jag inte att umgås med människor som dricker och absolut inte med fulla människor dock var alla lugna och super trevliga men därför att alla drack  blev det en tidig afton hehe!



Sen drog jag till kalles och väntade på att söt skulle sjussa hem jag och izzah!
Sen belv det bilfärd träffade papparatziz och poliser med vinden i håret och kameran i högst hugg!
Jag tog ett kort tilbaka på den nyfikna kamera bruden som just knäppt ett på mej och söt å bilen nee bara mej haha hehe!!



Johannes tankar å jag snabb fotar hehe











Kommentarer
Postat av: LouiseEriksson

okej .. ja droger är svårt alltså , jag har sug , det har jag , men jag kom inte så långt i mitt missbruk som vissa andra gör , jag slutade när jag märkte att jag inte längre hade någon koll på vad jag tog eller vem jag var. Nu har jag inte haft några återfall på ngra månader , men jag kämpar , som jag måste säga , det är bbara dummt folk som böjar igen , då är det nått som inte stämmer , har man engång vart ren så är man det hela livet. Jag tyckcer ingen som fått återfall kan säga att man varigt ren innan man börjat igen , för då var man inte de , det sitter i huvudet inte i drogerna! Om du förstår vad jag menar , inte ens suget sitter i droger utan det sitter i huvudet. Kram

2009-07-01 @ 18:02:31
URL: http://stulenungdom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0