Neon rosa balenciaga


 Fick ett il efter att ha suktat en stund på en super fin neon rosa Balciaga!


Åhh ja givetvsi bestälde jag hem den kunde inte hålla mej den var så himla fin kollat in baleciaga länge och börja gilla mc modellen mer och mer men en äkta för de priset nee de skulle itne kännas rätt för mej !
Så när jag såg en kopia i Neon rosa ja då var de juh som givet hehe!

>
Pratade i tele med sötast!

 -har du beställt något s paket!?
 -VAA va då stort eller e de litet  e de  hemma vavav??
-Nehhjj dus ak hämta ut de..

-men e de litet är det juh till dej jag köpte juh en present till dej.
-Det e stort juh..
-.jag tror det e en väska!?
-VA en väska ååh min rosa väska HÄMTA UT D DOM KÄNNER JUH DEJ Å VET VI E ME VARANDRA DO IT!
-nää du får hämta den själv!!



t;ååhh why why do u do this åååhh ja längtar hem så synd sötast skulle ha killafton i dag så man it e välkommen hem buhu!!
ne skämt å sido jag tycker söt måste få vara sjelv me sin polare å lalla på jag msåte juh upp å jobba å dom har semester  inte vil dom vell ha en tjej där som springer ås ka lägga sej 11  som nån gigantisk bromscloss ne nu ska ni sova haha nee väskan får allt vänta!!!
















Kommentarer
Postat av: felicia

sv: Ja jag håller med! :D snyggingar som henne passar i allt :)



kram( ska vi bli vänner på bloglovin?) :)

2009-06-23 @ 00:44:00
URL: http://likeacinderellastory.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0