mY nEW dRESS

                           Följ min blogg med bloglovin 
yHApp tog ingen lunch så jag kutade iväg nyss och köpte mj en ny klänning ååhh den var så himla fin så där uuuber lång sommrig blå och vit underbar!!
Ska ha den på firmafeste i afton hehe sjöbodan mm god matt mm hoppas inte alla e knall där 7 hoppas innerlige inte de jaja ja kommer juh bara vara et tag å käka endå men lite vemodigt känns de!!

Men men med trevligt sällskap sak de no gå vägen hehehe!!

Kommer dock ha snyggaste klänningen i värden dock hadde jag killer heels med mej vet it om de e så himla bra ska se om jag kan ha nån av skorna jag har på jobbet haha en mån å redan släpat hit två sko par i min privata garerob hehe!!


Nehh det kommer no bli bra så himla vackert väder!!
har ni fint väder?

jag kommer lägga ut en bld på klänningen sen!








Kommentarer
Postat av: felicia

sv: haha vad är jag utmanad på?;)



kram

2009-06-26 @ 21:42:38
URL: http://likeacinderellastory.blogg.se/
Postat av: V I L J A ♡

Tjingeling! :) tittar in och önskar dig en fortsatt fin Lördag i solen

2009-06-27 @ 13:12:21
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

hejsan ! ;)

jag har funderat mer på de där med töjning och har bestömt mig för att töja till max 8a, ska succesivt töja sakta medsäkert för att känna efter när jag e nöjd :)

2009-06-29 @ 18:24:31
URL: http://idatallhed.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0