MIN NYA START!!!




Såååhh ja nu äntligen har man gjort det startat en NY fresh blogg hehe=)=)!
Kände att den gammla inte var jag så det fick bli en ny härlig underbar bubblande happy blogg!

Kommer att peta på Izzah tills hon gjort min fina nya designe klar hehe hone verkligen underbar och grymt grymt duktig på det hon gör att !

Hon har juh gjort alla mina desgins jag har haft på min förra blogg  å lika nöjd har jag varit med ALLA förutom en haha den enkalste som jag sjelv årkade peta i hop så jag vet vilket himla pill å slit det är att få allt på rätt plats hehe !!

Känns lite tråkigt att skiva när bloggen här inte e så tjusig men vad gör det de viktiga e juh vad jag skriver eller hur=)!

Men snart är den underbar fin hihi!
Blev ni inte lite nyfikna nu vavava joo lite erkänn=)!

 kommer avslöja mer och mer hur den kommer se ut hehe kan börja med och säga....
 ...........abctract!

så hehe nu e de bara ni låter fantasin flöda och förundras över hur den där jennys blogg nu kommer se ut hehe!








Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0