6 Dar till uppkörning

Whhiiijjjjjjjjjjjji!
Fatta lektioner har gått ganska dåligt hela tiden tills idag!=)=)=)
Idag lossnade ALLT ja körde enomrt bra inte perfekt men enomrt bra på båda lektioner hehehe ja e såå himla glad!
Emanule sa att jag körde som himmelriket idag motför igår hehehehehehe=)=) å steffe tyckte jag klättrade högt på ribban hehe!

Åhh jag var så himla sur å tvär i går trodde först jag inte skunne hinna köra upp pga mina 3lektioner korta plan och att det skulle ta en måand innan jag ens fick prova köra!

Men så lev de inte nej den1/7 e de uppkörning !
och igår blev det några lektioner lediga så 2 har man averkat idag hehe ÅÅÅH SÅ UNDERBART!

Å jag som kände att allt va kört i går å =(
nu kolla jag bad å bad å vbad idag å johannes med å ser ni ser ni
JAG KöR BÄSTA LEKTIONERA NÅGONSIN OCH JAG KOMMER FORSÄTTA FÖR HERREN HJÄLPER MEJ=)!!


Åhh mitt liv e underbart nu ska jag jobba sen ska jag bo på körskolan till 22 haha ja ni vet de här med teori e inte mn grej men men bara jag fixar körningen å jå teorin me !!
Håll tummarna för mej nuu!!









Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0