UPPKÖRNING


Tanken var att den skulle varit idag MEN kära körskolan hadde klantat sej å jag fick vemodigt boka en ny tid suck!
Nej nu har den riktiga andeldningen kommit framm körskolan hadde inte gjort något fel bara hållt lite dålig koll den verkliga andelninge var att en person av någon andledning jag inte vet inte gett mej informationen!

Det har tagit mej 2mån och 17körlektioner nu dock 1mån av enbart väntan på den där efterlängtade uppkörningen hehe!
Men men tids chemat var max 3mån så jag spräcker de juh inte dock lite vemodigt 1mån extra för att dom klantat sej bröll!!

Nån annan där ute som längtar så ivrigt som jag hehe!!
hittat massor med fina bil saker rooosa oohh!!


Men så himla kull endå inse 2009-08-11
 då ska jag sitta kl 11göra teorin sen kl 14.45 UPPKÖRNING haha yheapp tog alt på samma dag nu ska de bort fort hehehe ja e så himla ivrig hehe!








Kommentarer
Postat av: LouiseEriksson

Tack tack , ja livet är inte alltid som en dans på rosor.. det är bara att blicka framåt så bra det går.. Lycka till med körkortet, och tack för titten. KRam

2009-07-01 @ 16:15:12
URL: http://stulenungdom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0