sjuk=(





I går fick jag nått hemskt illamående över mej kän demej supr svag å som att det var 89grader varmt visselige var det 30+!
Årkade inget var så himla svag kände hur febern ökade å nu sitter jag här annan dag samma sak blä!
jag vill till jobbet jobbaa jkännna jwhii träffa nya människor göra nått nyttigt ag vill pluggaa ååhh brööll!
Nu rinner det ur ögonene oxå=( å magen gör ont nneee inge mer jobbigt nu va!!

Ska sätta upp bilderna från firma festen kommer me bilder från när jag å J åkte cabben som nu e sold ( bröl) haha man kan tne tro jag e nykterist då man kollar på bilderna hahaha!

Ne nu ska jag torka mina ögon som rinnger så fruktansvärt!











Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0